I. Reklamácia vadného tovaru
Dôležité upozornenie: prosíme vás, aby ste zvážili, či je reklamovaná vada skutočne vadou výrobku s možnosťou reklamácie:
- pri mechanickom poškodení tovaru v dôsledku neprimeranému zaobchádzaniu zo strany zákazníka či tretej osoby, nejde o vadu tovaru !
- rovnako prosíme zákazníkov, aby dôsledne odlišovali vadu tovaru od známok prirodzeného používania tovaru - bežné známky používania nie je možné považovať za vadu tovaru ! Napr. pri tanečnej obuvi je bežné a prirodzené, že po roku používania začína strácať svoje vlastnosti vzhľadom na pravidelné a intenzívne používanie.
Ak ste si istý, že ide o vadu, reklamovať je možné len tovar zakúpený v eshope BALUX.sk. Dokladom o kúpe je faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.
Pred prevzatím zásielky od kuriéra si na mieste skontrolujte, či zásielka nie je poškodená. V prípade poškodenia (roztrhnutie obalu, deformácia...) odporúčame zásielku neprebrať a s kuriéropm spísať príslušný protokol. Na už prevzaté zásielky reklamácie na mechanické poškodenie tovaru neprijímame.
Zákonná záručná doba na všetok tovar je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamáciu ste v zmysle zákona povinní uplatniť ihneď a bez zbytočného odkladu po zistení vady.
Reklamovaný tovar je nutné doručiť späť na adresu:
BALUX s.r.o.
Pekná cesta 2/a
831 54 Bratislava
Slovensko
K tovaru prosím pribaľte písomné vyhlásenie (písané na počítači alebo paličkovým písmom), akú konkrétnu vadu na výrobku reklamujete.
Balík neposielajte na dobierku (nepreberáme) ani obyčajne - je potrebné balík poslať doporučene s poistením, inak neručíme za jeho stratu pri preprave!
Tovar je možné reklamovať a priniesť aj priamo na horeuvedenú adresu do našej predajne.
Reklamácia bude vybavená do 30 dní.
Pri odstrániteľnej vade je reklamácia ukončená odovzdaním opraveného tovaru (t.j. dôjde k odstráneniu odstrániteľnej vady). Pri neodstrániteľnej vade vás budeme kontaktovať ohľadne spôsobu doriešenia (výmena alebo vrátenie sumy).
Podrobnejšie informácie k reklamáciám nájdete v našich Všeobecných obchodných a
reklamačných podmienkach.
II. Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)
Tovar zakúpený v eshope BALUX.sk môžete v zmysle zákona bez udania dôvodu vrátiť do 14 pracovných dní od jeho prevzatia. Neskôr nie je možné tovar vrátiť.
Nie je možné vrátiť strihané látky a ďalší tovar odstrihnutý / oddelený od pôvodného celku (borty, lemovky, prúžky a pod.) !
Toto je v súlade s Dôvodovou správou k Zákonu o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku: "kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku,ktorej predmetom je predaj takého tovaru, ktorého ďalší predaj po vrátení by bol značne sťažený vzhľadom na predošlé úpravy tovaru podľa osobitnej požiadavky spotrebiteľa - v tomto prípade po nastrihaní tovaru na spotrebiteľompožadované konkrétne množstvo / rozmery."
Vracaný tovar musí byť:
- Nepoužívaný !!
- Nepoškodený, nezašpinený
- Zabalený v pôvodnom obale
- Kompletný - doručenú faktúru a riadne vyplnený a podpísaný Formulár na odstúpenie od zmluvy (klik pre otvorenie formulára) je nutné priložiť k zasielanému tovaru.
Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Vracaný tovar je nutné doručiť do 14 dní od jeho prevzatia späť na adresu:
BALUX s.r.o.
Pekná cesta 2/a
831 54 Bratislava
Slovensko
V zmysle §10 ods.3 Zákona č.102/2014 Z.z. pri odstúpení od zmluvy znáša náklady na vrátenie tovaru spotrebiteľ!
Balík neposielajte na dobierku ani obyčajne - nepostačuje poslať ani "len" doporučene, je potrebné balík poslať doporučene a s poistením, inak, ak sa balík pri preprave poškodí alebo stratí, nemôžeme nič robiť. Po odoslaní nám zašlite podacie číslo balíka alebo iné vhodné potvrdenie o jeho odoslaní.
Peniaze Vám vrátime do 14 dní od obdržania vráteného tovaru.